Obsługując od wielu lat klientów w zakresie postępowań reklamacyjnych niezwykle często pojawiają się pytania odnośnie rozpatrywania reklamacji. Styka się bowiem w tym zakresie część merytoryczna (np. czy rura wykorzystana na budowie faktycznie miała wadę) jak i prawna (czy reklamujący towar dopełnił wszystkich obowiązków celem zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi/gwarancji).
Radca prawny, Doradca podatkowy / Partner KHG Hupajło Grzegorczyk i Partnerzy Kancelaria Prawno-Podatkowa
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w rozpoznawaniu zgłoszonych reklamacji. Osoba uczestnicząca w szkoleniu ma nabyć umiejętności jak przeprowadzić wstępną rozmowę wobec zgłoszenia reklamacji, jakie warto podjąć przy tym czynności oraz w jaki sposób formułować odpowiedzi, a także dowiedzieć się na czym polegają dalsze czynności jeśli strona przeciwna kontynuuje dochodzenie swoich praw.
POBIERZ OFERTĘ
Program szkolenia: