Wirtualne Biuro (Smart Business Area)

Nasza kancelaria prawna we Wrocławiu posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu wirtualnego biura. Przeszliśmy przez kilkadziesiąt kontroli z Urzędu Skarbowego – wiemy o czym rozmawiać. Zatrudniamy wyspecjalizowaną kadrę administracyjną, która dba o płynny przepływ informacji pomiędzy klientem, a biurem oraz porządek w dokumentacji i właściwą prezentację Twojej firmy przed kontrahentami.

Wirtualne Biuro (Smart Business Area)

Prowadząc u nas swoją firmę otrzymujesz szereg dodatkowych usług administracyjnych, poczynając od obsługi korespondencji (poczta tradycyjna i maile), odbiór telefonów i faksu w imieniu firmy, przechowywanie dokumentów – prowadzimy listę odbiorczą dokumentów oraz przechowujemy ją przez cały okres trwania umowy. Ponadto zakładamy rachunki firmowe – wybieramy najlepszą ofertę dla klienta i zakładamy konto w banku, udostępniamy skrytkę pocztową pod prestiżowym adresem, udostępniamy nowe numery telefonu w celu indywidualnego podejścia do klienta i jego kontrahentów. Dysponujemy stanowiskami komputerowymi oraz pokojem konferencyjnym na spotkania biznesowe – z dostępem do Internetu i telewizora. Zadbamy o wyrobienie pieczątek oraz projekt i wydruk wizytówek – otrzymasz gotowy produkt.

Obsługa prawna i księgowa

Jesteśmy kancelarią prawną z działem księgowym, więc od ręki służymy wsparciem dla ciebie i twojej firmy. Zlecając nam księgowość zewnętrzną nie martwisz się o aktualną wiedzę pracownika, nie ponosisz ryzyka i odpowiedzialności finansowej, a wszelkie nieścisłości wyjaśnimy my – w kancelarii, mając do dyspozycji sztab dobrych prawników. Starannie prowadzimy sekcje kadr i płac, sprawdzamy czy działalność gospodarcza jest opłacalna, a dodatkowo znając branże klienta i jego potrzeby na bieżąco informujemy o przeprowadzanych przez kancelarię szkoleniach, co więcej, możemy przygotować tematykę pod specjalizację firmy.

Wirtualne biuro, a rejestracja do VAT

Szczególną uwagę należy zwrócić na problem wirtualnego adresu do rejestracji VAT-u, ponieważ Urzędy Skarbowe często odmawiają rejestracji takiej firmie, tłumacząc się podwyższonym ryzykiem wyłudzeń. Jest to bezpodstawna przesłanka do wstrzymania rejestracji i nie może stanowić podstawy do odmownej decyzji. Nasze biuro jest w pełni przygotowane na tego typu sytuacje.

W przypadku wirtualnego biura należy pamiętać o:

  • Terminie odbioru pism  – liczy się data odbioru od listonosza, a nie faktyczna data otrzymania przez adresata, należy pamiętać o tym kto jest uprawniony do odbioru korespondencji w naszym imieniu i kiedy może nam ją przekazać.
  • Rezydenturze podatkowej w Polsce  – udostępniamy biuro w celu wykonania zdjęć w siedzibie firmy, które mogą być nieocenionym dowodem podczas kontroli z Urzędu Skarbowego dla osób starających się o rezydenturę podatkową w Polsce.
  • Kontroli z Urzędu Skarbowego i Sanepidu – reprezentujemy Cię podczas kontroli, to my odpowiadamy za porządek w dokumentach i kancelarii, dbając o wyeksponowanie działalności twojej firmy w naszym biurze.
Zobacz artykuły

Brak wpisów w tej kategorii.