Sekretariat korporacyjny

Sekretariat Korporacyjny to wsparcie dla Klientów w podstawowych obowiązkach spoczywających na zarządzie, radzie nadzorczej i wspólnikach (udziałowcach, akcjonariuszach) związanych z prowadzeniem spółek prawa handlowego (spółki jawnej, partnerskiej, komandytowej, komandytowo akcyjnej, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki akcyjnej) wynikających głównie z Kodeksu Spółek Handlowych. Profesjonalny Sekretariat Korporacyjny zapewni zgodność z prawem i uchroni przed negatywnymi konsekwencjami.

Sekretariat korporacyjny

Oferujemy:

  • Organizację zwyczajnych zgromadzeń wspólników (annual general meetings), zapewniamy pełną oprawę, łącznie z salą, cateringiem, obsługą protokolanta i przewodniczącego,;
  • Organizację nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników;
  • Sporządzenie regulaminów zarządu, rady nadzorczej i innych;
  • Wysyłkę wszelkiej korespondencji (np. wezwania na zebranie);
  • Rejestracja zdarzeń w Krajowym Rejestrze Sądowym, Urzędzie skarbowy, itd.;
  • Przygotowywanie i składanie sprawozdań finansowych;
  • Prowadzenie dokumentacji spółki (Maintenance of Records);
  • Prowadzenie księgi udziałów;
  • Aktualizację rejestrów handlowych (KRS) lub inną aktualizację danych;
  • Sporządzanie uchwał zarządu, rady nadzorczej oraz zgromadzenia wspólników;
  • Aktualizację i zgłaszanie podstawowych zmian w umowie spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym;
  • Powoływanie i odwoływanie członków zarządu, prokurentów i rady nadzorczej;
  • Doradztwo dla organów zarządzających spółkami w kwestiach prawnych.
Zobacz artykuły

Brak wpisów w tej kategorii.